2012-02-10

Bloggtorka!

Jag är inte särskilt bloggskrivarsugen numera...  Ber om ursäkt för de utspridda och taffliga inläggen. Men jag har helt enkelt inget av värde att skriva. Fotodagboken är sorgligt ouppdaterad också. Har en del bilder i kameran, men noll motivation just nu.
Finns mycket att skriva om jobb och annat som jag inte kan skriva pga sekretess och vill heller inte lämna ut andra människor, så det får stanna i mitt inre helt enkelt... Jag har mycket känslor i omlopp just nu kan jag säga, både bra och dåliga!

Jag längtar till den 22 mars då jag drar till EGYPTEN. Ska bli så skönt med värme. Jag har långkalsonger varje dag nu, min kropp är inte längre gjord för -5 och kallare helt enkelt. När jag var tjock så hade jag aldrig några problem med kylan, frös aldrig helt enkelt! Så det är inte bara fördelar med att gå ner i vikt! :-)


På måndag ska vi köra en extraföreställning av "Vad är problemet" för politiker och gymnasieelever. Det känns jätteläskigt måste jag säga! Det har liksom gått för lång tid sedan vi körde våra fem föreställningar, man har glömt bort repliker och jaa det känns bara jätteläskigt! Vi träffades igår kväll och det är rep både lördag och söndag. Jag är bara med på söndag för i morgon är jag på möte med SMC hela dagen i Bollnäs. Huuuu vilka fjärilar i magen jag kommer att ha på måndag!

Inga kommentarer: