2012-02-19

Vad är problemet

I måndags spelade vi en extra föreställning av teatern. Repade hela söndagen och var helt slut på kvällen... Var faktiskt inte särskilt nervös innan föreställningen. Det var meningen att det skulle vara en hel del politiker, eftersom de hade önskat en extra föreställning. Men det kom tre politiker! Rätt dåligt måste jag säga. Sen kom det en hel del gymnasieungdomar också + några andra, så det var helt ok med folk. Vi gjorde nog vår bästa föreställning någonsin tror jag. Det kändes jäkligt bra!
Vi fick en förfrågan om att spela på Folkteatern i Gävle (det ni!) men vi var nog lite tveksamma allihopa och tidsmässigt så funkar det inte helt enkelt. Jag kände mig även väldigt tveksam, spela på "riktig teaterscen" liksom... huuuu! Publiken vi skulle spela för i så fall, är för teatermänniskor. Men vi har alltså sagt nej till detta. Så här efteråt så känns det helt rätt att det inte blir något med detta.

Igår var Uffe + ungarna och Mia och hennes barn här och åt Tacos. Rasmus och Gustav var på bio efter maten, Star Wars 3D. Gustav fick det i födelsedagspresent av Rasmus. Gurra fyller 12 år på torsdag men vill att vi ska fira honom hos pappa idag.  Jag har tänkt att han och jag ska åka till Stockholm på sportlovet och bo på hotell. Det blir min present. Vi brukar ju åka till Gävle annars, men nu avancerar vi lite ;-)

1 kommentar:

Alex sa...

Det låter som en spännande present, det blir han säkert jätteglad över och kommer leva på länge. Jag gillar att du ger dem tid med dig i present, och jag har ofta tänkt att när mina bröders barn och Mickes brorsbarn blir lite äldre så kan vi göra något liknande tillsammans med dem.