2009-07-30

Lista

Vad ville du bli "när du blev stor"?
Prinsessa när jag var riktigt liten ;-). Sen ville jag bli frisör

Och vad blev du?
Studie och yrkesvägledare

Vad skulle du inte passa att jobba med?
Skulle ha väldigt dåligt tålamod med senildementa

Vilken sysselsättning - förutom det du gör nu - skulle du kunna tänka dig?
Optiker, Bibliotekarie, Polis

Nämn tre bra egenskaper du har
-trofast (låter som en hund haha) men jag är lojal mot mina vänner
-håller vad jag lovar
-social

Nämn tre dåliga egenskaper
-dåligt tålamod ibland
-Lite för snabb av mig många gånger
-negativ

Är du nöjd med ditt useende?
Ganska, men visst finns det saker man vill ändra på...

Skulle du kunna tänka dig att plastikoperera dig och isåfall vad?
Jag vill ta bort överskottshud på min kropp efter viktnedgången. Gäddhänget är inte att leka med hahahhaa! Svårt att svara ja eller nej ang plastikoperationer. Tycker inte att det är snyggt när man gör jätteboobisar och läppar som står rakt ut. Det ska se naturligt ut. Men om man mår dåligt över något på sin kropp så ser jag inga moraliska hinder för plastikkirurgi, det är upp till var och en.

Säg en kändis som du tycker är snygg? (en av vardera könet)
-Angelina Jolie
-Johnny Depp

Musik du gillar, vad är det?
-Coldplay
-U2
-Fleetwood Mac
-Eldkvarn
En massa annat också. Tycker om att lyssna på musik "live"

Vad tycker du inte om för musik?
-Dansband
-Tradjazz
-Sen har jag inte riktigt förstått hur Håkan Hellström kan vara så omåttligt populär ;-)
-Har lite svårt för hiphop också

Vad tycker du är avtändande?
Hm, svårt att svara på. Men killar som bara tänker på sig själva går bort. Dålig hygien likaså

Om du vann en miljon och var tvungen att köpa materiella ting, vad skulle du köpa?
Jag skulle bygga en uteplats med tak och väggar
Kameraprylar skulle definitivt inhandlas; ny kamera, objektiv m.m
Skulle nog byta motorcykel också...

Är du medlem i någon hjälporganisation?
Nej, men jag har ett fadderbarn i Afrika

Ger du tiggare pengar?
Nej

När får du hjärtklappning?
När jag är kär, när jag sportar, när jag är nervös

Är du nöjd med ditt liv?
På det stora hela, ja

3 kommentarer:

catja sa...

Bajs....länken i nedanstående inlägg funkar inte...jag blev nyfiken på vad du ville visa oss: (När jag läste detta så blev jag hur sugen som helst på att åka till Sthlm framöver och se filmen!)

Mia sa...

Catja: det är filmen "U23d" som jag länkade till. Sök på det så hittar du nog...

Mia sa...

Catja: det är filmen "U23d" som jag länkade till. Sök på det så hittar du nog...