2012-04-12

Påsk - slappt och shopping...

Livet går sin gilla gång. Jag jobbar denna vecka, eleverna har påsklov men jag är lite snål med mina semesterdagar. Har tänkt mig att vara ledig 5 veckor i sommar också och ändå ha några dagar kvar till hösten. Jag kommer att åka på en liten hojtripp till Norge med Björn. Sen ska jag nog bara slappa och vara ledig resten av semestern...

I påsk var mamma och jag i Falun. Det var  något av en besvikelse. Sunkigt hotell, otrevlig personal, helt dött i stan. Men vi blev utvilade i alla fall, haha. Jag tror vi la oss kl 22 på långfredagen ;-)
Lite shopping blev det också; två par leggings, två tunikor från Indiska (se nedan) och en blus från Vero Moda. Lite andra småsaker också, en ministekpanna bland annat, perfekt att göra omelett i.KEESHA tunicINDEE blouse
Åsså har jag bytt frisyr - spretet är nu borta och jag har lite slickad lugg åt sidan. Det känns bra, skönt med lite förändring. Ska spara ut sidohåret som varit snaggat så jag får lite polisonger också tror jag...

Inga kommentarer: