2012-02-25

Latar mig idag...

Vaknade 6.30 idag, typiskt!
Skippar träningen idag, känner av en liten förkylning. Har tränat lördag, tisdag och torsdag denna vecka så då får det bli vilodag. Dessutom så har jag förbenat ont i armen efter stelkrampssprutan jag tog i torsdags. Tog även vaccin mot hepatit inför Egyptenresan. Det känns skönt att träningen kommit igång igen, har ju varit så himla lat över jul. Dock så känns det inte hundra bra i magen då jag tränar den. Måste boka in ett återbesök hos min läkare och kolla av att allt ser ok ut.

Sitter just nu och kikar på lite postorderkläder m.m. 50% rabatt på en vara, då "måste" man ju handla, eller hur? ;-) Det är egentligen inget jag behöver, förutom en bra bh möjligen.

Nu har jag äntligen kommit till skott och pratat med en snickare också, som ska byta panel på mitt hus i vår. Nu måste jag ta mig i kragen och handla virket, grunda och måla det, så det bara är en sista strykning när det är på plats. Problemet är att jag inte har någonstans att hålla till och måla.

Nu blir det en dusch innan det är dags för lördagsfika på Finess!

Inga kommentarer: