2012-06-17

Promenad

Har precis ätit frukost och tänkte ta mig en promenad. Detsamma gjorde jag igår. Idag har jag laddat iPhonen med talbok, få se om det är roligare än musik. Måste göra något känner jag, har inte tränat på 6 veckor pga axeln. Axeln kändes jättebra i söndags då jag var å fjärde massagen, men i tisdags kväll small det till igen och nu har jag jätteont, så ingen BodyPump för mig ännu :-(
Rundan jag går är nästintill 3 km och är varierande grus och asfalt. Det tar ca 30 minuter för mig att gå rundan.

Jag kanske måste ringa sjukhuset och beställa en tid så att det åtminstone blir dokumenterat att jag har problem. Sökte ju för domningar i högerhanden redan förra våren. Efter att jag fick ont igen i tisdags så domnar armen nästan hela tiden, inte särskilt kul alls kan jag säga

Inga kommentarer: