2012-09-30

Body Balance

En fullspäckad helg till ända. Fredag jubileumsmingel och fest på Tallbacken som fyller 15 år. Jättetrevligt, god mat och trevliga människor. Jag åkte hem 23.30. Igår var jag på tjejmiddag hos Ann-Louise. Sov över hos Lotta eftersom jag inte hade någon skjuts hem. Det blev sent som sjutton i natt, vi var nog inte i säng förrän halv tre. Liiiite seg idag då pga det. Vi fick lax med pesto och västerbottenost, smaskigt!

I torsdags testade jag nya passet Body Balance. Precis vad jag behöver, men ack så stel och "ovig" jag är. Och balans, vad är det? Skrattretande alltså, jag var tvungen att sätta ner foten för att inte ramla ibland när vi balanserade på ett ben. Passet var jätteskönt och jag ska försöka komma igång och gå på detta minst en gång i veckan av de två pass som erbjuds. Hade lite träningsvärk efteråt också trots att det inte är något tufft pass alls. Här är en liten länk till Body Balance. Det är ett Thai Chi/Yoga/Pilatesinspirerat pass.

Inga kommentarer: