2012-09-09

Upp och ner...

Har bott hos mamma en vecka eftersom hon varit på golfresa, men nu är jag hemma igen. Det var lite gruvsamt att åka hem till ensamheten faktiskt. Men det känns ganska ok ändå. Bryt ihop och gå vidare bara!

Känner mig annorlunda efter det som har hänt. Mår inte så dåligt längre men jag känner mig inte alls lika glad som jag brukar. Det är mycket funderingar. Jag får ta en dag i taget så får vi se vad som händer.

Det är skönt att jag faktiskt får skriva precis vad jag vill här i MIN blogg, mycket skriver jag för min egen skull, så att jag ska kunna gå tillbaka och läsa senare...






2 kommentarer:

Cordelia sa...

Ja, det är rätt skönt att skriva av sig, både allvar och happy things, i bloggen. Ibland kanske man rent av är för öppen men man lär sig med tiden var gränsen går.

Skönt att du mår bättre i alla fall även om det inte är på topp.

Kram!
(har bytt bloggadress på senare tid...)

Anna O sa...

Här var det nya färger, lite höstaktigt liksom :-)

Hoppas du snart känner dig återställd...om det är det du vill förstås. Du kanske vill nåt nytt?

Kram och ha det bra!