2010-08-27

Plastikkirurgi

Så var det fredag igen. Eleverna har gjort sin första vecka i skolan. Det är full rulle nu utanför mitt kontor. Jag sitter precis vid cafeterian så ljudnivån är rätt hög om man säger så. Det är omöjligt att ha dörren öppen när det är rast. Tyvärr, för annars är det bra att ha dörren öppen, då vågar fler komma in.

Niorna har börjat fråga när jag kommer till klassen. Jag försöker då förklara att det är så mycket som inte är riktigt klart än vad gäller GY2011 och alla regler och bestämmelser så de får vänta. Men det är roligt att de är "på" i alla fall!

Snart är mc-säsongen över. Det har varit en bra sommar, jättefint väder även om maj månad var kall och trist. Vi får se hur det blir om Kawasakin ska säljas eller ej. Det beror på om jag får min bukplastik beviljad eller ej genom Landstinget. Var till läkaren i tisdags och hon vill konsultera kirurgen i Hudiksvall. Jag har en känsla av att det innebär ett nej :-(
Om jag ska bekosta bukplastiken själv så är det en kostnad på minst 60.000:- sen vill ju jag fixa till lår och armar också så det är en ansenlig slant som behövs. Men men... I morgon blir det i alla fall en hojtur om vädret tillåter. Hoppas! Har inget särskilt för mig i helgen annars. Känner att jag behöver lite vila för jag har vänt på dygnet så jag har sovit uruselt denna vecka och varit helt död då klockan ringer på morgonen.

Inga kommentarer: