2010-08-01

Ny garderob

Jag har helt och hållet förnyat min garderob pga viktnedgången. Ack så roligt det är att köpa kläder. Men... ibland "förköper" jag mig. Bara för att det är så ovant att kunna ha kläder på "vanliga" affärer så köper jag. Sen hänger kläderna oanvända i garderoben. Dumt.
Får nog göra ett ryck och sälja lite av smaliskläderna på Tradera tror jag... I fredags köpte jag en rosa moccajacka. Undrar om jag nånsin kommer att använda den? Med rätt kläder så tror jag att den är tuff, men ja... jag vet inte...

Igår var det hojåkning. Hemlig tur som jag hade planerat. Vädret var inte på topp, det regnade så vi blev bara tre personer. Men det är skönt att inte vara för många, det är enklare att köra när vi är få. Det blev en tur på ca 45 mil via Ockelbo-Järbo-Storvik-Långshyttan-St Skedvi-Falun-Svärdsjö-Enviken. Oj vad många fina hus vi såg efter småvägarna i Dalarna. Jättefint!

Slappade i soffan igår, höll på att somna vid 22 men lyckades hålla mig uppe till tolv. Idag är det söndag, ska fika med Jennie och Maria med familjer om en stund. Sen åker jag nog till Järvsö och hälsar på mamma som jobbar på Stenegård idag.

1 kommentar:

catja sa...

Jag tycker du ska sälja av dig lite smaliskläder och köpa velourjackan från Årstiden eller vad den nu hette. Den var ju HUR SNYGG OCH TUFF SOM HELST! Det är du fan i mig värd efter din otroliga viktresa, så det så!