2011-02-17

30-dagarsutmaning - dag 20 - Den här månaden

Den här månaden har varit mer än hektisk

Jag har chockat mig själv med att vara ut på krogen tre gånger under kort tid. Jag hade roligt alla tre gångerna också!
Första gången så blev jag ivrigt uppvaktad/raggad på av en P som var hemma i Ljusdal på besök. Men han var lite "för" på. Dessutom så var han förlovad. Nej tack.
Andra gången så följde J med hem. Mysigt. Sen följde några sms och så. Men han ville inte mer än så. Tyvärr.
Tredje gången så var det inflyttningsfest hos Nina. Supertrevligt på festen men inte lika kul på Järnvägs, så jag åkte hem vid tolv.

Angående jobbet så är det ju gymnasieval nu = högsäsong för mig. I love it!
Jag tycker det är den roligaste perioden på året. Att ha samtal med elever är det jag gillar, gillar, gillar allra bäst ;-)

Ja något annat har inte hänt den här månaden vad jag vet. Jo, jag fick äntligen mitt surroundljud installerat. Gillas!

1 kommentar:

Sofia sa...

Gud så bedårande bernervalpar på din hemsida <3