2011-10-05

Teaterpremiär

L ringde i måndags. Sa att han bara ville kolla så allt var bra med mig och om allt kändes ok efter vårt lilla kuttrasju i lördags. Det var omtänksamt av honom... även om allt var nog så oskyldigt!

Igår hade premiär på vår teaterpjäs "Vad är problemet". Vi var sjukt nervösa allihopa. Reine Regissör var nog nervösast av oss allihopa, så han satte sig i ett angränsande rum. På genrepet i måndags så glömde alla utom Alexander några repliker. Det gjorde ju att pressen var oerhört stor igår. Men det gick bra. När jag läste min sista replik så liksom rann allting av mig. Dels är det så starka ord, sen var det väl spänningen som släppte också. Så jag började att gråta. När jag gråter så kan jag inte prata. Så det blev lite jobbigt. Men det kändes liksom bra på nåt sätt ändå...

L ringde igår också. Och idag. Suck. Nu ska vi inte dra igång något här för det slutar bara i strul, det vet då jag det. Suck.

1 kommentar:

Cordelia sa...

Det här med relationer är knepigt! *huvva huvva* Bara man känner till var ens egen gräns går så...Jag är så jävla grön på det hela att jag fortfarande lär mig.

Härligt att premiären gick bra!