2011-10-03

Hot shot och Botjitta!

Superrolig 40-årsfest i lördags. Jag är ju så himla lättpåverkad efter min GBP. Förr kunde jag dricka en flaska vin och ändå känna mig nykter, nuförtiden sluddrar jag efter 2 glas. Jag hade förberett ett litet "tal" till Eva. Det var nervöst men det gick bra. Avslutade med lite nostalgi och bjöd Eva på en hot shot som var vår standarddryck förr i tiden. Sen fick vi ju sjunga Botjitta också, bara det liksom hahahhaha.

På festen var en man som jag har tyckt mycket om. Jag kan nog inte skriva allt jag vill om honom här, för man vet aldrig vilka som läser. Vi kramades och det gjorde gott men ändå inte. Svårt att förklara med ord här.

Igår repade vi hela kvällen, idag har vi genrep i Färila och i morgon har vi premiär för vår teater "Vad är problemet?" Fyyy vad nervöst! Jag har några repliker som är svåra att komma ihåg men jag tror väl att det ska gå vägen...

1 kommentar:

Hanna sa...

Jättebra tal i lördags Emo!!
Sjukt rolig fest