2012-03-07

Gustavs dag

Denna vecka är det sportlov hos oss. Jag har jobbat hela veckan men ska vara ledig torsdag och fredag. Då åker jag och favoritkillen Gustav till Stockholm. Vi ska gå på Tekniska Museet och sen på bio. Vi sover på hotell, shoppar lite på fredag och sen åker vi hem. Huuuur mysigt som helst! Gustav ska få välja film, den han helst ville se var det dock 15 års åldersgräns på så han får leta någon annan.

Annars då?
Tja, det rullar på. Trivs på jobbet, fullt upp på fritiden med föreningsliv och träning. Har ont i en muskel i ryggen så jag har vilat från träningen denna vecka. Borde nog gå på massage känner jag... men jag tycker sånt är lite jobbigt. Det hänger nog kvar sedan min "tjockistid" att jag tycker att det är lite jobbigt att dels klä av sig inför någon okänd och sen ska de klämma på alla valkar liksom ;-)

I lördags hade jag tjejmiddag här hemma. Jag hade gjort Serranoskinka med chevrecreme till förrätt. Fisksoppa med saffran till varmrätt och Key lime pie till dessert. Smaskigt blev det! Lotta var lite trött och nickade i soffan redan vid 23-tiden. Hon har fortfarande inte kommit ikapp tidsmässigt efter sin Thailandsresa.

Inga kommentarer: