2012-03-18

Leva ensam, leva två?

Jag är trött på att leva ensam. Jag citerar min vän Eva som sa "jag är så jävla trött på att ta alla beslut själv, vare sig det är om vi ska lätt- eller mellanmjölk, eller vart vi ska fira semester".

Någon att dela beslut med - ja tack!
Någon att dela utgifter med - ja tack!
Någon att reta sig på för att han inte bär ut soppåsen - ja tack!

För ett tag sedan så kände jag att 2012 är fanimej mitt år. Men nu börjar jag misströsta. Det är farligt, jag måste hålla modet uppe att det är nu det händer. För annars händer det ju inte.

Så Mr Right; here I am, you are soooo welcome in my life!

2 kommentarer:

Nina sa...

Prova att nätdejta! Jag träffade min man på mötesplatsen.se :o) Lycka till!! Hälsn/ Nina

catja sa...

Jag håller med Nina, testa nätdejting. Jag och Anders träffades på nätet. Det var ingen dejtingsida egentligen utan en intressesida. Så fann vi varandra och vi har nu hängt i femton år. Kanske det inte finns lika många av de där sajterna mer i dag men förr kryllade det av dem. Nu finns det å andra sidan dejtingsajter. Prova lyckan!