2013-01-25

Jeans

Idag var jag in på rean på Fifty. Har gått upp 5 kg sedan i våras då jag slutade träna. Det innebär att de jeans som redan tidigare var lite snäva i linningen nu är omöjliga att få på sig. Jag kikade på några jeans och jag menar "Halva priset" är ju inte att förakta, man TJÄNAR ju pengar ;-)

Jag köpte ett par tajta Levis stretchjeans. När jag kom hem slängde jag mina andra tajta jeans i tvättmaskinen. Döm om min förvåning när jag tar ut dem och det är en STOR reva i dem. Bara att slänga alltså. Tur att jag köpte nya med andra ord.

När jag provade jeansen så tänkte jag på en viss persons fina rumpa, som gör sig så bra i jeans. En lite putig rumpa sådär. Jag önskar att jag hade lite put jag också, istället för en platt röv. Inga byxor fastnar uppe, bara halkar ner så man får dra upp dem hela tiden. Vore alltså bra med lite rumpa som brallorna kan haka fast på!

Inga kommentarer: