2013-01-19

Lördag

Lördag kväll. Ungarna var här till halv åtta. Sen har jag badat, så obeskrivligt skönt. Lyxade till det med ett glas vin på badkarskanten. Tittade även på film - del 2 i Johan Falkserien. Helt ok.

Igår var Uffe och ungarna hit och åt, sen blev de kvar, vi spelade kort och hade mysigt. Idag har Gustav och Elin varit här när Uffe varit på möte. Gustav kom senare, för han ville vara hemma själv en stund först. Jag försöker styra upp så att de inte sitter vid dator hela tiden, sånt gillar jag inte. Vi var ut och skottade snö och sen spelade vi kort en bra stund. Elins stora idoler är One Direction. Hon önskar sig konsertbiljetter till dem i födelsedagspresent. Men köper jag det så är jag ju så illa tvungen att åka med själv haha...

Jag mår mycket bättre, allrahelst psykiskt.
Vad gäller de fysiska åkommorna så var jag till doktorn i fredags angående mitt knä. Remiss skickad för skiktrönten och magnetröntgen och på måndag ska jag ringa sjukgymnasten och försöka få en tid så fort som möjligt.



1 kommentar:

Alex sa...

Det första Z och C säger när de kommer på besök till oss är "får vi låna paddan" och sen vill de helst spela spel på den hela tiden, och det gillar jag väl inte heller riktigt.

Skickar en massa omtankar och kramar till dig, och hoppas att allt löser sig till det bästa.