2011-05-11

Sudda sudda sudda sudda bort din sura min...

Det känns bättre nu. Ville bara säga det. Å hela en (!) kommentar fick jag på förra inlägget. :-(
Ja nu blev jag lite martyr här, men det är det så många runtomkring mig som är så det kvittar.
Men i alla fall; Tack Caroline, dina ord värmde gott ska du veta! :-)

Om två veckor bär det iväg till Turkiet. Ska bli underbart måste jag säga. All inclusive blev det, inte helt fel det hellet. 600 m till centrum, 400 m till stranden. Pool på hotellet. Två rum förfogar vi över. Ja, visst låter det härligt?

Jag målar och målar här hemma. Tror tamejsjutton att jag målat skafferidörren 5-6 gånger för att få vit färg att täcka över engelskt röd. Pust...

2 kommentarer:

UlrikaBorg sa...

Jag VILL också till Turiket!! Får jag åka med i din resväska?? =)

Semester & Mat sa...

Min första reaktion: "Va underbart".
Fast jag borde vara nöjd ja tycker ja, kom ju hem från Kreta för inte ens en vecka sedan ;)