2011-06-16

Tatuering?

Man kan verkligen undra varför det inte funkar att uppdatera bloggen i Explorer 9? Nu testar jag i Firefox, det borde funka...

Ganska irriterande om jag får säga min åsikt och det får jag ju.
Ikväll hojåkning med nio karlar. Men ingen "prospect" som jag fick frågan om. Nä tyvärr, är de inte för unga så är de för gamla eller upptagna ;-)

Jag har länge tänkt tatuera mig, först ville jag vänta tills jag gjort min Gastric Bypass och gått ner i vikt. Efter det så har jag ändrat mig typ 10 ggr angående vilket motiv jag vill ha. Från början ville jag ha en sol, sen var det en blomma, sen var det Betty Boop, men hon känns lite "pinupig" även om jag gillar henne på nåt sätt. Men nu ser det ut som att det ska bli en text. Har nog bestämt mig men klurar lite till... Ska ringa o kolla tider i morgon. Jag ska göra två tatueringar. En ful fjäder på ryggen ska täckas över, där blir det nog någon blomranka, sen texten då som blir på ankeln...

Just nu lyssnar jag på Gavin DeGraw och låten I don't want to be. Hur bra som helst, underbar röst!

3 kommentarer:

♥ Nina ♥ sa...

Var bokar du tid?
Velar om vilken studio man ska välja, vill oxå tatuera mig, motivet är klart, väntar bara på att jag ska bestämma mig om var jag ska boka =)

♥ Nina ♥ sa...

Samma känsla har jag. Man vet ju inte hur bra han är i Ljusdal. Sen äre Delsbo jag funderat på, och Bollnäs. Vet inte vart jag ska vända mig. Men vill göra den typ NYSS =)

Ja men det tycker jag! Dax för en fika eller nått!!

Anso sa...

Hej Mia!
Tänk noga ut ditt motiv som bör vara tidlöst.
Det gjorde inte jag. Gjorde min 1988. Indianfjädrar som var på modet då. Men fyfan vad B den är idag. Tänk på tribaltatueringarna som var "inne" på 90talet och som är fula som stryk idag.Modet svänger, så det gäller att tänka till.'Lycka till
//Anso