2011-06-28

Tatuering

Ja nu har jag äntligen gjort slag i saken och bokat tid för tatuering. Har velat fram och tillbaka men just nu har jag två olika motiv som jag funderar på. En text och en bild. Ni får väl veta efter att det är gjort ;-) Nästa vecka ska det bli av. Ingen badning på ca 2 veckor rekommenderas, men jag får väl stå ut med det då.

Igår var jag på Rörberg för första gången i år. Jag gillar att vara där. Trevliga människor och så händer det saker hela tiden liksom. Igår åkte tyvärr en av instuktörerna i backen och det resulterade i ett brutet nyckelben + 2 revben. Stackars honom.
Träffade Tomas också för första gången på läääänge. Saknar min kompis måste jag säga. Men men så är det när det kommer kärlek in i någons liv.

Just nu sitter jag på jobbet och det är såååå seeegt... Har lunchat med Björn och Anna-Lena idag men nu sitter jag mest och slösurfar och försöker få tiden att gå. I eftermiddag ska jag på husvisning. Det här huset ska jag titta på:

2 kommentarer:

catja sa...

Har också fått en tid men först om en månad. Nyfiken på dina och ser fram emot bilderna sedan.

Cordelia sa...

Huvva huvva så mysje pengan för det lilla huset! Eller också är det jag som inte hänger med i priser o annat. ;-)
Spännande med gaddningen. Själv har jag en som jag ständigt glömmer bort att den sitter där den sitter. Blir lika förvånad varje gång jag gluttar i spegeln.