2011-09-29

Trattkantareller, nya skor och teater

En kort uppdatering...
Livet är bra mycket bättre nu. Det svänger visserligen lite upp och ner men mest är det upp just nu. Jag har ett bra jobb, jag älskar mina elever och jag har bra kollegor.

Jag trivs i mitt hus trots att jag är på lite husvisningar då och då. Jag blir nog kvar här som det känns och det är skönt att det ändå är helt ok att det blir så.

I helgen väntar teaterrep, nästa vecka har vi premiär. Det är fruktansvärt ångestladdat måste jag säga. Ingen av oss kan våra repliker, det ändras hit och dit hela tiden och jag har skitsvårt att komma ihåg "var det si eller var det så" eftersom det ändras hela tiden. Gaaaaaaaaahhhh!

På lördag ska jag på 40-årsfest och det ska bli så jäkla kul!

Idag kom mamma med en massa trattkantareller som nu är rensade och ligger på tork. Inte helt fel. I <3 mamma!

Inga kommentarer: