2012-05-17

Hojtur i kylan

I söndags var jag på massage. Jag gruvade mig hela/halva dan... usch...
Massage är ju skönt och gör bättring, varför gruva sig? Jaa, jag har inget rakt och enkelt svar på det. Jag tror att det dels hänger kvar sedan "mitt tjocka jag" för då tyckte jag att det var jättejobbigt att klä av mig inför allrahelst okända människor. Det blir liksom så laddat när man är två personer i ett litet rum och den ena väntar på att jag ska klä av mig. Men jag gjorde't. Jag var på massage, och han sa att jag var så spänd i vissa muskler. Mina bröstmuskler är för korta också så jag har börjat att stretcha. Det känns liiite bättre efter massagen. Jag har inte lika mycket värk, men jag domnar fortfarande mycket i handen. Jag har en ny tid för massage på torsdag. Det ska bli skönt

Igår var det den traditionella hojturen till Gökottan i Lingbo. Jag var i valet och kvalet om jag skulle åka pga axeln. Men jag åkte. Det gick bra, men var hemskt kallt på vägen hem. Idag har jag mer ont i axeln dock, så det var väl inte sådär jättesmart att åka hoj i kallt väder kanske.... hrrrm...

Anna-Lena och jag har varit på LillBabs Caffär och ätit idag. Vi båda åt tomat- och basilikasoppa. Mums! Sen köpte vi med oss bullar och åkte till A-L:s föräldrar och fikade.

I helgen är det grundkurs i Föne med SMC, jag ska vara där och hjälpa till. I morgon kväll ska vi på Kick Saloon och äta, sen drar det igång på lördag morgon. Hoppas verkligen att det blir fint väder så att det kommer riktigt mycket folk!

Inga kommentarer: