2012-05-12

Matkoma

Jag fattar ingenting. Jag gick och la mig 21.30 igår ikväll. Ändå var jag hur gäspig och trött som helst efter att jag ätit middag ikväll, så jag "råkade" somna på kökssoffan och vaknade nyss.... sov typ 1,5 timme.

Min axel gör jätteont. Det går bra att ligga och gå, värre är att sitta. Då måste jag helst ha armen bakom mig, om jag har den framåt så gör det jätteont :-(
Jag har i alla fall efter påtryckningar från vissa beställt tid för massage. Usch. Gruvsamt. Jobbigt att klä av sig. Huuuu. Men det ska bli skönt att förhoppningsvis bli av med det onda. Jag tror att något ligger i kläm så det är därför som jag domnar bort i handen.

Det jag egentligen skulle blogga om var att Fotodagboken är uppdaterad typ 4-5 månader bakåt. Det var på tiden va? Ta en titt vettja: http://marimba.se/fotodagbok.htm

1 kommentar:

Maria sa...

Du, den där lemonaden i fdb, blanda den med Gin. Sjukt gott!