2012-05-10

Shopping i Gävle

Idag har jag varit till Högskolan i Gävle med tvåorna på Hälsingegymnasiet. Det var intressant. Vi fick först lite inforamtion om HiG och om hur det är att läsa på högskola. Sen fick vi gå på två informationspass, där man valde det man var intresserad av.

Jag åkte inte med bussen hem utan stannade i Gävle för lite shopping. Hade sett ut ett par träningsbyxor på Stadium som jag ville ha. Men NÄR ska det komma byxor som RÄCKER TILL för oss som har lite längre ben??? För att få upp de här tillräckligt långt i grenen så fick jag dra upp byxbenen så långt så att det blev värsta blodstoppet. De var för tighta i benen helt enkelt. Synd för de satt bra för övrigt och var snygga! De finns upp till stl 42 och det räckte inte till.

SOC 


399:-














Köpte i alla fall äntligen en ny bikini. En enfärgad precis som jag ville ha :-)

RACE MARINE W H SQUARE SOL S10 PEPPER SS12
RACE MARINE 


99:-/del
RACE MARINE W MID BRF SOL S10 OATMEAL SS12

Inga kommentarer: