2012-07-16

En riktig skitdag om man får säga så

Besök hos sjukgymnasten igen idag. Det blev inget bra besök alls. Jag berättade att jag inte känner att jag är något bättre alls. Hon frågade ingående om mina domningar i armen. Jag förklarade så gott jag kunde. Jag känner även att ena fingret är lite "slappt" och det hänger ju ihop med alltihopa såklart. Sjukgymnasten Anna kommer att kontakta min läkare och se till att jag får en nack- och ryggröntgen, eventuellt har jag diskbråck i nacken. "Det låter så, även om man inte ska måla fan på väggen" sa Anna. Kul. Not!

Sen kollade hon även på min rygg, jag fick ligga på britsen, efter typ 2 minuter började kramperna. Hon klämde och kände och det gjorde SKITONT. Sen när jag reste mig gjorde det så ont att jag började att gråta. Jag fick gå flera varv runt rummet innan det släppte. Vilken jävla skitdag!

1 kommentar:

Jerry sa...

Låter ju hemskt. Hoppas verkligen att du får hjälp mot det som gör ont i kroppen. Kram och kraft!