2012-07-14

Martyren No 1

Blä vad jag är less på att ha ont! Jag kan inte åka hoj som jag brukar - ja nu är det ju inte världens bästa mc-väder heller (som tur är) men ändå.... Det var längesen jag åkte så lite hoj som i år. Det värsta är ryggvärken som kom som ett brev på posten efter att ha gått med nackproblemen i 3 månader. Ja, jag förstår att det hänger ihop, men jag är LESS på att inte kunna sova riktigt bra en hel natt, varje gång jag vänder mig i sängen så vaknar jag. Värktabletterna hjäper nada kan jag säga. Det viktigaste nu är såklart att bli bra. Så jag kämpar på med övningarna som sjukgymnasten gett mig. Jag promenerar varje dag (om det inte hällregnar), igår t.o.m två promenader. Det känns skönt att röra på sig lite och med en talbok som sällskap så är det helt ok, jag som brukar tycka att promenader är dötrist. Ska nog ta en prommis nu förresten, trots att jag gick igår kväll kl 21 med Magnus.


Idag är det Karneval i Färila, jag ska se om mina vänner i ekipage Rosbacken tar hem 4:e raka segern. Ikväll ska jag och bror gå på Rosehills och lyssna på Västerbrokören med Klint-Olle på dragspel (Uffes favorit). Jag vill även lyssna på Carlas Kvintett med Isak på gitarr. 


Nu laddar jag telefonen med en ny talbok - Gustavs grabb av Leif GW Persson och ger mig iväg. Hörs Hääääj....


Inga kommentarer: