2012-07-10

Jag har semester! Idag på min andra semesterdag så var jag, Lotta och Ingela på kakbuffé i Järvsö. Mumsigt!

Ryggen/nacken/axeln är inte alls bra. Förra måndagen var jag till en osteopat och det var precis lika läskigt som jag förväntade mig. Jag var spänd som en fjäder och när osteopaten skulle försöka räta i min bröstrygg så spände jag mig och det gjorde såklart jätteont. Har varit på massage igen, för typ 9:e gången. I fredags var jag på akuten för att få värktabletter eftersom jag har så svårt att sova. Igår var jag till en sjukgymnast och fick där även akupunktur. Det kändes riktigt bra. Jag har fått två övningar som jag ska göra för att få det att släppa i nacken. Jag hoppas verkligen att det här ska göra att jag mår bättre!

I lördags var jag på Roshills på Humla Visfestival. Det var riktigt trevligt. Inte så jättemycket folk, men bra musik och trevligt sällskap!


1 kommentar:

catja sa...

Herregud har det där i axel/nacke inte släppt än... Hoppas aku och övningar snart gör det bättre för man blir ju ganska handikappad av sådant.