2012-07-27

Neggoinlägg

Livet suger
Jag är less på att inte må 100% bra. Jag tyckte att jag kände mig lite bättre i ryggen, men nä! I morse cyklade jag 5 km trots att jag sagt att jag skulle vila från motion några dagar för att se om det blir bättre. Jag är LESS! Sen finns det annat jag är less på också och det är *piiiiiiiip*. Ja det är sekretess, så det tål inte att skrivas här, så det så!

I morgon har vi vår årliga långtur på hoj till Röros. Kan jag åka med? Nääääääää! :-(
Jag har kört typ 200 mil i år, brukar köra runt 1500 mil per sommar så det här är ju skrattretande! HAHHAHAHAHA

Finns det positiva saker som händer också kanske?  Ja på måndag åker jag bort några dagar, ska till Prag med jobbet. Fy fan vad skönt att lämna vardagen, få andas ny fräsch luft, få distans till saker och ting och få SKRATTA. Jag behöver verkligen få SKRATTA känner jag. När fan SKRATTADE jag sist?

Hälsningar Mrs Martyr




Inga kommentarer: