2012-10-06

Helg

Igår var jag och Björn på Morrins Restaurang och åt. Jag åt en pizza som de la ruccolasallad på när den var gräddad, så jäkla god! Annars är jag ingen pizzalover...

Fredagkvällen tillbringades hemma ensam. Jag är jämt så trött när det är fredag. Jag kröp ner i badkaret, tände lite ljus och drack ett glas vin. Slöade framför tv:n men var så trött att jag kröp i säng vid tio redan.

Idag har jag varit på Vintergatan, de har 10-årsjubileum och det var massor av gamla elever där. De hade gjort olika rum så man kunde gå runt och titta på gamla foton, filmer etc. Jättetrevligt. Ikväll är jag bjuden på Järnvägs på middag också i samband med jubileet.

Besökte Trendmässan idag. Tyckte nog att det var lite dyrt att betala 150 kr för att gå in och göra av med pengar. Hade i och för sig kunnat gå på någon av föreläsningarna men kände att tiden var knapp pga jubileet. Köpte en korv och lite biskvier i alla fall.



Inga kommentarer: