2012-10-17

Mycket nu...

Jag sover dåligt. I natt låg jag vaken mellan 3-5, igår vaknade jag 3.30 och det var omöjligt att somna om. Ont i ryggen, upp och ta värktablett, vänder och vrider i sängen, grubblar, hjärnspöken, ledsen, trött. Helt död när klockan sen ringer strax efter 6.

Har fullt upp på jobbet. Hinner knappt med känns det som. Möten, föräldramöten, elevmöten, samtal från föräldrar, möte med elevhälsoteam, möten med lärare etc etc. Praofrågor från elever, öppna mail och post, svara på mail, ringa gymnasieskolor, beställa busskort och lite till. Pust. Inte konstigt att jag inte sover bra kanske.

Jag har inte varit på promenad på 3 veckor. Har så ont i ett knä. När ska detta vända och jag ska må bra igen. Ont i nacke, rygg, knä. Slut med kärringen? Nä! Magnetrönten i lördags. Får svar om två veckor. Jaha? Om det inte är diskbråck så undrar jag vad det kan vara... Är så less på det här. Jag vill vara frisk. Jag vill träna! Jag vill röra mig utan att känna smärta. Jag vill må bra!

1 kommentar:

Cordelia sa...

Isch, vilken jobbig loop du befinner dig i just nu. Hoppas det vänder -snart!
Kram