2012-10-18

Träning på G

Idag var jag till sjukgymnasten och fick veta att jag har inflammation i senorna på baksidan av knät samt i muskelfästet. Jag är väldigt svullen i knät så nu ska jag knapra Ipren i några dagar. Hoppas det hjälper för nu vill jag komma igång med träningen! På söndag har vi i Gymmix ett prova-på-pass för överviktiga och det är ett tjugotal personer som har anmält sig, jättekul! Jag ska vara där och hjälpa till lite, Anna-Lena Wall ska instruera. Jag ska testa och känna hur det känns med Pumpen och känns det ok så kör jag igång nästa vecka lite smått.

Igår hade jag syjunta här hemma och Renee och Maria dök upp. Vi fikade te och mackor, snackade skit och såklart handarbetade....hm.... inte mycket dårå.... :-) Jag har beställning på två halsdukar så det är bäst jag sätter fart, sen ville Renee att jag skulle sticka en poncho till henne också.

Här kommer en bild på en kille som inte är så pjåkig... :-)

Inga kommentarer: