2012-10-23

Positiv feedback

Tränade BodyPump i söndags för första gången på 6 månader. Det gick riktigt bra. Kändes i knäna men ryggen och nacken känns efter omständigheterna ganska ok såhär efteråt. Ska börja lite smått nu tänkte jag. Tänkte träna på torsdag kväll också och ikväll hade jag tänkt gå på BodyBalance men det blev inställt pga sjukdom tyvärr. Måste ringa och boka in en telefontid med doktorn nästa vecka för att få besked från magnetröntgen. 

Idag fick jag löneförhöjning på mitt ena jobb. En rejäl löneförhöjning också. Jag fick dessutom så himla fin feedback så jag hade tamejfan klarat mig med den, skit i pengarna liksom. Jag växer som människa av att höra att jag är "professionell, tydlig och bra på att ta elever". Tack!

Önskar att jag kunde säga SVISCH så försvann alla löv på gräsmattan. Det är HUR MYCKET SOM HELST! Ska jag gå med skottkärra så får jag gå säkert 40 vändor. Så jag tror jag ska låna broders släpvagn i helgen och köra undan skiten. Det måste ju göras, vill inte ha det kvar till i vår. 

Inga kommentarer: