2012-10-26

Fredagsmys

Har legat som en soffpotatis hela kvällen. Så fruktansvärt trött efter en hektisk vecka! Möten möten möten. Herregud vad med möten. Köpte lösgodis på Ica och det ångrar jag bittert. Magen är i uppror. Beror säkert på att jag åt pizza till middag också, eller ja, jag köpte en Calzone på Tallåsens pizzeria och åt ca en fjärdedel av den, sen var det stopp. Kanske inte var så smart att äta godis efter det... dumt!

I morgon åker jag till Gävle tidigt, tänkte hinna med lite shopping innan jag ska på styrelsemöte med SMC i Sandviken. Jag behöver ett par svarta jeans och sen ska jag in på Ikea och köpa lite ljus också tänkte jag. Man kommer sällan ut tomhänt från Ikea ;-)

Kanske blir det restaurangbesök i morgon kväll med Annika. Det är löningshelg =  mycket folk i farten. Jag är så sugen på ryggbiffen på Condis. Mums!

Inga kommentarer: