2012-11-16

Andas ut...

Mötet igår gick bra. Jag var skapligt nervös innan, trots att jag var taggad till tusen och hade tagit på mig yrkesrollen till 100%. Med flackande blick stod jag där vartefter människor trippade in. Men ingen L dök upp tack och lov. Så skönt! Nervositeten släppte när jag insåg att han inte dök upp. Var helt slut när jag kom hem och ryggen var sämre än någonsin. Nästa vecka blir det en tripp till Stockholm i tre dagar för Gymnasiekonferens. Ska bli så skönt att åka bort!

Det ska även bli en till teaterföreställning av "Vad är problemet" som vi spelade förra hösten. Denna gång på - trumvirvel - Folkteatern i Gävle, tänka sig! På söndag ska jag träffa regissören här i Ljusdal och damma av replikerna lite. Nästa helg tränar hela gänget i Gävle över helgen. Den 6 december är föreställningen. Pirrigt men roligt!

Nu är det fredag - jag är i offläge - sitter just nu i morgonrock och ska fixa middag. Sen kryper jag ner i badkaret med tända ljus, någon väldoftande olja i vattnet och det är FREDAGSMYS!

Inga kommentarer: