2012-11-26

Stockholm x 2

Jag har inte så mycket att skriva mer än TACK och lov för att det finns BRA läkare ibland. Idag träffade jag en som tog sig tid att lyssna och tog min oro på allvar. Tack säger jag! Nu kommer jag att sova gott i natt.

Teaterrepetitioner hela helgen. Herregud, jag är snart 50 ju, har inte samma ork som förr. I lördags repade vi från 9-21, sen ut och äta och sen stöp jag i säng på hotellet, ja det gjorde de andra också. Söndag rep till kl 14, sen tog jag och Josefin tåget hem. Hann med en visit hos Uffe för att träffa Gustav och Elin. Sen intog jag ryggläge i soffan resten av kvällen.

De har varit här och grävt ner en vägtrumma under min infart. Jag passade på att fylla på lite grus på infarten när de ändå höll på, så slipper jag swimmingpoolen på infarten hädanefter. Hallelulja!

På torsdag ska jag till Stockholm igen. Denna gång på SACO-mässan. Jag passar på att stanna i Stockholm hos Mimmi med familj över helgen. Ellie säger att hon längtar efter mig, gofisan där! Hon är väl att betrakta som frisk nu, även om sjukdomen kan ligga kvar i många år. Hon går på magnetröntgen 3-4 ggr/år för att de ska se om cancern har spridit sig. håret har växt ut och hon har börjat i skolan. Ska bli så kul att träffa Ellie och hennes bröder igen!






Inga kommentarer: