2012-11-19

Sjukgymnast

Besök hos sjukgymnasten idag, det känns lite bättre efter besöket. Har fått några nya övningar som  jag ska börja med. Fick även se mitt diskbråck på "bild": Såg ut som små midjor på ryggraden. Läste även läkarens utlåtande, men fattade nada. Mest latinska ord. Nu inväntar jag utlåtande från förra veckans magnetröntgen av ryggen också nu då. Hoppas verkligen att det inte är något allvarligt!

Hinner knappt komma på jobbet förrän det säger vips och det är dags att åka hem, tiden går så snabbt. Samtal hela dagarna med niorna som snart ska söka till gymnasiet. Jag gillar det! Fick fin feedback idag från en förälder som sa att hennes man hade sagt att "Fan vad Emo är bra" när de gick ut från föräldramötet som jag höll. Det är inte ofta jag får feedback, så jag suger i mig och blir väldigt glad. Sånt får mig att växa! Jag behöver positiv feedback just nu, för jag är så less på att inte känna mig riktigt frisk och då kan det vara skönt med energipåfyllning.

Ser fram emot flera nätter på hotell under kommande vecka, hotellfrukost, mums! Jag ska till Stockholm på konferens och sen blir det teaterrepetitioner i Gävle, även där boende på hotell. Vilken lyxvecka.




Inga kommentarer: