2012-11-07

Spanien i jul?

Kläderna jag beställde dök upp. Byxorna var visst gjorda för en pygmé!
De slutade mitt på vaden på mig. Inte lätt när man har lååånga ben! Vantarna och jeansen gick i retur, kjolen och tröjan behålls.

Långa dagar. Mycket möten. Skönt att ha fullt upp så slipper jag tänka så mycket. Tänka, dels på rygg/nacke och även på annat...  Behöver skingra tankarna. Jag jobbade i Bollnäs igår. Jag blir så glad när jag är där. Det är en skön stämning, mycket skratt och härliga kollegor! Jag behöver skratta känner jag.

Igår var jag och  Björn ut och käkade, idag var han hemma från jobbet med magsjuka. Hm. Det är folk som blivit matförgiftade förut på det matstället. Ska man bli orolig tro? Jag kände dock ingenting jag som tur är.

Jag letar billiga flygresor till Spanien. Mamma åker dit med några väninnor i en månad för att spela golf. Ska leta och hittar jag nån billig flygstol så tror jag att jag drar iväg! Jag får bo hos dem gratis och det är då bra mycket varmare än här hemma. Det gör mig inget att åka bort över jul, det är en överskattad helg tycker jag!

Inga kommentarer: