2013-02-17

Stockholm

Sitter på tåget på väg hem från Stockholm. Har varit hos Mimmi med familj. Skönt att komma bort lite. Vi har verkligen bara tagit det lugnt, lite shopping men annars bara bevarat hemma med barnen. Ellie har en knöl i halsen som de tror är något godartat, de får svar i morgon. Hoppas för guds skull att det inte är något allvarligt. Den familjen behöver inte mer tråkigheter....

Försökte sova lite på sträckan Sthlm-Gävle men det var en kille som skrattade så jävla hysteriskt högt så det gick inte. Ett barn vaknade när han skrattade och började gråta, herregud visst är det ett i-landsproblem men man kan väl dämpa sig lite och skratta liiiite tystare....

I morgon ska jag på magnetröntgen av knäna, på tisdag ska jag på EEG och när jag pratade med medicinavdelningen förra veckan så fick jag veta att jag inte får något besked förrän vecka 12. Det känns VÄLDIGT långt, jag vill veta NU vad det är för fel på mig. På fredag har jag även en läkartid när vi ska prata mer om min yrsel

Melodifestivalen igår, ja vad säger man? Jag kände på mig att Körberg & Co skulle gå vidare men personligen så tyckte jag att låten var skit. Det var väl ingen låt som var nåt att hänga i julgranen av hela startfältet faktiskt.

Inga kommentarer: