2013-02-03

EEG

Läget är inte så bra med mig. I tisdags så fick jag besked från neurologen på Hudiksvalls Sjukhus att EEG-undersökningen jag fick göra när jag svimmade i julas inte var så bra. Jag vet inte vad det innebär riktigt, om jag ska bli jätteorolig eller "bara" orolig. Jag ska in på en vidare utredning och det ska ske snabbt. Först ska jag göra ett nytt EEG när jag även ska sova. Sen ska jag göra en magnetröntgen av huvudet också.
Som att det inte var nog med alla andra krämpor liksom. Nu får det räcka. Jag orkar inte mer motgångar. Har mått skit den här veckan. Stressar upp mig och blir orolig. Har jag en hemsk sjukdom? Hjärntumör? Huuuuu....

För att gå över till något annat så är det mycket på jobbet nu såklart, det är ju gymnasievalstider. Senast 15 februari ska gymnasievalet vara gjort. Det är skönt att ha att göra på jobbet även om jag blir hemskt trött på eftermiddagarna. Fyra skolor att åka runt på och ca 100 elever som ska söka till gymnasiet. Fullt upp med andra ord.

Jag försöker ta det väldigt lugnt nu eftersom jag känner mig stressad och orolig. Därför blir det mycket filmtittande. Jag har haft något av ett Johan Falk-maraton och har lyckats hinna med 10 av filmerna. Igår kväll tittade jag även på Hypnotisören.

1 kommentar:

Jerry sa...

Det var ju inte roligt att läsa om att det inte är bra med dig. Ta det så lugnt du bara kan och tänk bara på dig själv. Kramar om!