2013-02-25

Uppvaktad?

Läkarbesök i fredags. Även denne läkare är övertygad om att yrseln kommer från diskbråcket i nacken. Jag är spänd som en fjäder i nackmusklerna och det kan tydligen göra så att blodcirkulationen till huvudet och hjärnan inte fungerar riktigt. Så nu har jag fått två sorters mediciner som jag ska prova - muskelavslappnande och inflammationshämmande. Jöhöpp!

I lördags ringde S. Det var ett tag sen vi pratade. Han var ju hit i somras men sen dess har vi inte haft kontakt. Han ville höra hur det var med mig eftersom han hade hört att jag inte är riktigt kry. Det var snällt av honom. Men nåt mer än så ska vi inte ha ihop. Nej tack.

För två veckor sedan ringde en annan man. Vi kan kalla honom A. Han är väldigt snäll och trevlig men en bit in i samtalet så insåg jag att han nog la ut en och annan krok. Jag är inte intresserad. Definitivt inte. Inte min typ, även om han är världens snällaste. Nej tack.

Erbjudanden finns, men jag känner mig inte mottaglig. Så är det bara. Jag vill absolut inte träffa någon just nu. Måste laga mina sår först. 

Inga kommentarer: