2013-03-10

Bakning!

Hemma igen. Kom hem från Vemdalen igår eftermiddag. Jag skulle ju så stort sola i fredags, ha! Solen gömde sig bakom disiga moln och tittade bara fram någon minut då och då. Igår när vi skulle åka hem var det kanonfint såklart... Det blev några sköna dagar. Vaknade kl 6 båda dagarna, fruktansvärt obekväm säng som inte gjorde min rygg/nackvärk bättre direkt. De andra sov till 9-9.30  så jag hade ganska trist i några timmar.

Melodifestivalen igår. Tja, jag höll på Yohio eller Louise Hoffsten, men tyckte alla var ok förutom Sean Banan och Körberg & Co som inte ens skulle varit uttagna. Sean Banan är en clown och säkert tycker ungar att han är rolig, men jag tycker att han enbart är larvig.

Idag har jag bakat bullar här på morgonen, känner mig som en riktig husmor :-) Kanelbullar med riktigt smör och kardemumma i degen. Smaskigt!
Fick den här boken av Anna-Lena i julklapp för något år sedan, den är jättebra och det finns en massa goda recept i den!



Inga kommentarer: