2013-03-03

Leva livet

Jag har varit bättre i yrseln den här veckan, kan det vara så att doktorn har rätt så det ÄR diskbråcket som ställer till det? Hoppas! Jag knaprar piller som förhoppningsvis hjälpt nu då. I helgen har jag tyvärr haft nackspärr så då har det varit lite "yrt" igen.
Har fått optid för korrigering av min bukplastik. Den 21 mars ska det bli av. Dagkirurgi i Sandviken, mamma skjutsar mig. Vilken tur att jag har min mamma, hon ställer upp i alla väder och jag gör gladeligen detsamma för henne..

I natt hade jag en underbar dröm. Vilken tur att man aldrig förlorar sina minnen!

Det var inte jag som drog det kortaste grässtrået!
Jag kan fortfarande hitta någon att leva mitt liv med, även om jag just nu inte känner mig riktigt redo för det. Jag kan fortfarande bli lycklig. För jag vill LEVA! Med det menar jag att jag vill leva med någon som jag kan gå på restaurang med, resa med, åka på Ikea med. Någon att irritera mig på för att han inte bär ut soppåsen. Jag vill ha någon att somna och vakna med, någon att snusa i nacken och ligga sked med i soffan framför tv:n. Någon som jag gör saker tillsammans med! Det finns fortfarande möjlighet till allt detta.

Inga kommentarer: