2013-03-20

Operation

I morgon bitti skjutsar mamma mig till Sandviken för min operation. Är inte speciellt nervös men funderar en del på om min yrsel kan ställa till det för mig. Tänk om jag inte vaknar från narkosen?
Tänkte faktiskt skriva ett brev till mina anhöriga "utifallatt-att" men struntade i det. Det kändes lite patetiskt. Med min sista önskan typ... haha... Ja några pengar har jag ju inte, men grejor till förbannelse!
Om allt går bra så är jag hemma igen i morgon kväll eftersom det är en dagkirurgi.... Blir sjukskriven i en vecka.

Ska även lämna in bilen på service i morgon, stora servicen...suck.....många tusen kronor kommer det att kosta.... Typ 8.000

Idag har jag varit på Vintergatan hela dagen. Trivs väldigt bra där så jag är glad att Gustav har fått en plats där och börjar i sjuan i höst.

Inga kommentarer: