2010-04-26

7 veckor till skolavslutningen...

Åh, nostalgi! Det här togs i december 2004. Gustav och jag tog bilder i fotoautomat. Gurra undrade var "farbrorn som tar bilderna sitter". Så söt!
Jag hade permanentat hår också...

Dagarna rullar på, det är fullt upp med vårbestyr, mc-åkning och jobb. Just ikväll har jag putsat sovrumsfönstret - bland det tråkigaste jag vet - och även lagt upp massor av bilder i fotodagboken

I torsdags hämtade jag Gustav och Elin på skolan för de skulle sova hos mig både torsdag och fredag. Elin sprang emot mig när jag kom, underbart! Det har varit så mysigt att få rå om dem riktigt mycket i några dagar. De (framförallt Gustav) har varit så hjälpsamma i helgen, vi har krattat löv och fixat ute. Härligt att ha det gjort!


Har missat träningen en del på sistone, det har "bara" blivit 2 pass/vecka. Nu drar mc-åkningen igång på tisdagar så då blir det ingen BodyPump de kvällarna tyvärr. Men i morgon kör jag i alla fall. I söndags var jag på spinning. Skönt att röra på fläsket!


Den här äckliga jäkeln hittade vi under barken på en stubbe då vi höll på i trädgården i lördags. Gustav hittade den. Den var säkert 10-12 cm lång och tjockare än en tumme. Yuk!

1 kommentar:

Marion sa...

Söt Gustav
vidrigt äcklig mask!