2010-04-10

Julen varar än till påska?

Har varit ledig hela veckan förutom några timmars jobb torsdag f.m. Det är märkligt. En lååång veckas ledigt förvandlas ofta till en fullbokad, halvstressig (nåja). Hm.

Har i alla fall hunnit åka till Gävle med bästaste Gustav. Vi hade det sååå mysigt! Vår årliga resa avslutades med en fika på Finess när vi kom hem. Underbart att få tid med en av de två jag älskar mest i hela världen.

I torsdags blev jag intervjuad av LjusdalsPosten. Antar att de flesta av er läst reportaget, men om inte så finns det här. Det var riktigt roligt. Dessutom så fick jag ju titta till mina små telningar. Svarta glidaren startade i ett nafs men den gröna får vila lite till. Längtar!

Igår åkte jag till Gävle igen. Pust.
Skulle på nervutredning på sjukhuset. Domnar bort i höger hand samt i benen. De satte elektroder och så fick jag små stötar. Det var lite obehagligt men gjorde inte ont direkt. Tog tåget ner och sammanstrålade med Misan och Anna-Lena som var på en kursstart, så jag fick åka bil med Misan hem, skönt.

Så ni vet så är fotodagboken uppdaterad. MYCKET!

Inga kommentarer: