2010-04-06

Påsklovsvecka

Första lediga vardagen av fyra. Veckan är fullbokad förutom torsdag.
I morgon åker jag och Gustav till Gävle. Det har vi gjort varje år sedan han var tre eller fyra år. Han får resan i födelsedagspresent och får välja en leksak på affären, sen äter vi på McDonalds och åker hem igen. Elin frågade häromdagen om inte hon också kunde få följa. NEJ sa Gustav, det är bara jag och faster som ska åka! ♥
Gustav är kär i en tjej i hans klass som heter Felicia, i fjol så träffade vi på henne och hennes mamma på tåget hem och Gustav sken upp som en sol. Igår sa han "kanske vi mötet Felicia igen"... Han sa förresten till hennes mamma också då på tåget "jag är ju kär i Felicia jag". Så sött!

Idag ska jag luncha med Ann-Louise, Lotta och Ingela. Sedan en fika med Anna-Lena och ikväll blir det träning i form av BodyPump. Veckans träning f.ö blir BodyPump på torsdag, MRL på lördag och Spinning på söndag. Härligt!

Har ni sett sidan www.argalappen.se?
Den som inte tar bort luddet ur torktumlaren ska dö! hahahhaha!

Inga kommentarer: