2010-04-05

Påskhelgen

Mamma och jag åkte till Östersund i fredags. Det är nog 6-7 år sedan vi började med att åka bort över påsken och bo på hotell. Var vi åker är det slumpen som avgör. I år blev det då Östersund. Fyrstjärnigt hotell som var väldigt fint, med en restaurang med gott rykte. Vi testade dock aldrig den. I fredags var vi på en restaurang som jag hade hört talas om. Simon & Viktor. Mycket god mat! Jag åt wienerschnitzel, mamma åt fjällröding. Massor av folk i omlopp ute på stan, vi tog en promenad innan vi gick till hotellet och slappade.
Lördagen innebar shopping. Ja så mycket shoppat blev det då inte för min del, det var inget särskilt jag kände att jag behövde och inget som föll mig på läppen heller. Jag köpte lite te och ett nagellack, that's it. Igår stannade vi till hos Uffe och ungarna vid husvagen i Laforsen på vägen hem.

Igår kväll körde jag ett pass spinning. La på lite mer motstånd än sist så idag har jag lite träningsvärk, vilket jag inte brukar ha efter spinning. Skönt var det!

Inga kommentarer: