2010-04-01

Påsklov

Ska vara ledig hela nästa vecka, oerhört skönt även om jag känner att jag är snål med semesterdagar. På onsdag åker jag och bästaste Gustav till Gävle på vår årliga resa. Han får då köpa en födelsedagspresent, jag sätter en hundring på att det blir Lego, som är hans absoluta favorit.

Nåt annat att se fram emot är en träff med D i början av maj. Vi slog våra huvuden ihop och försökte klura ut ett datum att träffas men det såg mörkt ut. Meningen var att han skulle komma upp hit denna gång. Men han jobbar på helgerna och kan inte åka norrut förrän måndag mitt på dagen. Så logistiken funkade inte den här gången heller. Så nu blev det så att jag om allt går som planerat åker ner till honom i Värmland (dit han flyttat sedan jag var i Halmstad sist). Myyyys ska det bli!

Ja och så blev det oplanerad träning ikväll. Alla pass är inställda pga påsken men en instruktör var träningssugen så vi tog en tidigare tid och körde ett pass BodyPump. Målet med att träna 3 ggr/vecka uppfylls varje vecka och ofta blir det även ett fjärde pass. Skönt.

1 kommentar:

Marion sa...

Myyyys på du med din D!