2010-04-12

Toppendag

Vilken jädra bra dag det blev idag!
Svårt att förklara. Förmiddagen var superstressig, det var elever in precis hela tiden. De fick nämligen sina preliminära besked av mig i morse och efter det blev det mycket frågor. Pust.
Jag hann ringa Rymdgymnasiet i Kiruna, läsa omdöme från Prao och svara på typ 100 frågor innan det var dags att åka mot Ljusdal och Vintergatan och Tallbacken som också skulle få sina besked. Fick positiv feedback från en elev idag och det fick mig att må bra och inse att jag älskar mitt jobb! Dagen svischade bara förbi!

Jag har blivit erbjuden jobb idag. Det är ett SYVjobb och passar mig som handen i handsken. Lite läskigt bara för det är på gymnasienivå, vilket jag inte kan alls. Men jag får väl lära mig då. Vi ska träffas och prata mera längre fram...

Styrelsemöte ikväll med Gymmix. Helt ok. Skrev just färdigt protokollet.
Fick ikväll förfrågan om att väljas in i Hälsinglands Idrottsförbunds styrelse, men nej tack. Nu räcker det.
Sekreterare/webmaster i Gymmix Ljusdal
Kassör/webmaster i SMC Gävleborg
Ledamot i Fotoklubben Ljusdal
Sen väljs jag kanske in som ledamot i vägföreningen här hemma också, men jag sa NEJ till att blir ordförande.
Pust

PS. Sa jag att jag har beställt en iPhone?

Inga kommentarer: