2010-05-07

Myyys

I måndags åkte jag till D. Tog bilen denna gång, tågbiljetterna var svindyra nämligen....
Mötte honom vid bussen i Karlstad 11.50.
D är som en uppslagsbok vad gäller film och musik, det är så himla kul att diskutera med honom. Han kan allt! Får alltid så mycket uppslag på bra nyupptäckta artister.
För övrigt; myyyyys i två dygn ;-)

Nu är det helg. Idag har jag varit på möte på mitt nya jobb. I höst börjar jag på Hälsingegymnasiet i Bollnäs som SYV. Ska jobba en dag i veckan. Det känns riktigt bra. Trevliga människor och ja, en bra känsla där helt enkelt. Har ett gäng f.d elever som går där också.
Hann även in en snabbis på stan i Bollnäs, köpte ett par ballerinaskor som jag egentligen tycker är "för gulliga" och inte min stil alls. Men de var billiga, fanns i stl 43 och kommer att komma till användning. Punkt

Hojåkning hela helgen, sa jag det? ;-)

Inga kommentarer: